Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(4)
Forma i typ
Artykuły
(4)
Autor
Babiuch Małgorzata E
(1)
Dryll Elżbieta
(1)
Stemplewska Katarzyna
(1)
Trzebiński Jerzy
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Dzieci - rozwój
(1)
Dzieci trudne
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Myślenie ucznia
(1)
Nauczyciel - uczeń - stosunki
(1)
Uczeń - postawy
(1)
Temat: czas
1989-2000
(4)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wiedza potoczna uczniów o szkole / Małgorzata E. Babiuch. // W: Wiedza potoczna w szkole / pod red. Elżbiety Dryll i Jerzego Trzebińskiego. - Warszawa: Oficyna Wydawnicza Wydziału Psychologii UW, 1994. - S. 86 - 114.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wiedza scholastyczna a naturalny rozwój poznawczy / Katarzyna Stemplewska. // W: Wiedza potoczna w szkole / pod red. Elżbiety Dryll i Jerzego Trzebińskiego. - Warszawa: Oficyna Wydawnicza Wydziału Psychologii UW, 1994. - S. 43 - 85.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Skąd się biorą "trudne dzieci" / Elżbieta Dryll. // W: Wiedza potoczna w szkole / pod red. Elżbiety Dryll i Jerzego Trzebińskiego. - Warszawa: Oficyna Wydawnicza Wydziału Psychologii UW, 1994. - S. 115 - 138.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Schemat struktury grupy a zachowania społeczne w środowisku szkolnym / Jerzy Trzebiński. // W: Wiedza potoczna w szkole / pod red. Elżbiety Dryll i Jerzego Trzebińskiego. - Warszawa: Oficyna Wydawnicza Wydziału Psychologii UW, 1994. - S. 17 - 42.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej